Ahad, November 09, 2008

raya>exam>holydays

paper terakir pekse:BAT...marwan tgh jawab dengan tekun..sama ada mudah atau senang

masa berlalu begitu pantas...zaman persekolahan untuk aku bergelar budak form4 tamat...
ahh...rasa tak puas lak bersekolah tahun ni...kejap yang amat...tapi nak buat camne...
inilah KEHIDUPAN...

masa macam ayamas yang masih panas...
kejap je dah abis...


~huussh...sekolah aku diberi cuti akhir tahun yang agak awal kerana bangunan sekolah nak digunakan untuk exam SPM...hatiku cuak gak apabila mendengar huruf yang dimulai dengan S dan diakhiri dengan M dan ditengah-tengahnya ada huruf P...walaupun lambat lagi...lambat ape.. setahun je lagi...

abg2 form 5 SPM '08

cuti...walaupun agak sibuk dengan keje yang wajib buat...tapi masih banyak masa yang perlu aku isi untuk menjadikan cuti ni yang terbaik buatku...macam ramadhan ar...mesti kita nak yang paling BESt...kalau masa yang sebenarnya panjang dibiarkan berlalu saje...selalunya terasa pendek berdasarkan pengalaman aku yang tak seberapa ni...

aku mengharap cuti ni dapat aku jadikan untuk lebih kenali diri aku yang sebenar bukan dengan hanya mengelamun dan bajet berpikir tapi isi masa ku dengan bende-bende yang sememangnya sesuai dan 'giler' untuk remaja...dan insyaAllah kalo plot kehidupan aku berada dalam keadaan klimaks, biarlah ia menceritakan aku yang sedang mencari cahaya...dan seterusnya menggapainya...

tercari-cari cahaya itu...

3 ulasan:

Ateey berkata...

erm.. eh lawa la gambar bdk2 form 5 kat tepi sungai tuu.. .

kat area mane tu?

Afiq Fahmi berkata...

mab tu knape duk tmmpt len?

pH4e2r berkata...

gamba bdk2 f5 tu diamek kt masjid UKM mse nak tggu bas utk blk skola...