Ahad, Oktober 26, 2008

ramadhan>raya>exam...

kertas pertama:PQS...

syawal yang masih berbaki beberapa hari lagi...
tiada masa nak beraya lagi...
kerna exam akhir tahun dah tiba...
mungkinkah aku dah sedia???...TIDAK...

mang tekun menjawab kertas pekse yang mudah

di'add' lagi ngan kerja-kerja lain yang belum ku siapkan...
mungkin aku suka menangguhkan kerja...

At-Ta'jiil lissuz zaman

atau mungkin lebih mementingkan kerja yang lebih best daripada yang lebih penting...
aku pun tak tahu...

di+ lak ngan bisikan nafsu dan NATES yang semakin mengganas...
lagi-lagi EPL dan UCL yang sedang hangat...



apa yang aku perlu buat dengan masa yang terlalu sedikit...
padahal masa yang banyak tu sudah berlalu begitu je...
mungkin aku banyak membuang masa...
aku jenis yang sentiasa perlu diingatkan kerna ku goyah dan senang alpa...

atau mungkin yang aku tahu hanyalah TAWAKKAL tanpa usaha...
atau mungkin perlu USAHA tanpa tawakkal...
aku nak dua-dua...

usaha tangga kejayaan

takpelah ku cuba sedaya yang mungkin untuk menulis jawapan yang betul di papers yang perlu dijawab>dihantar>disemak>diberi markah....
mungkin ni exam kayu pengukur sama ada aku patut ambil jurusan sains ori yang betul kaw dan susah bagi aku...mungkin mudah bagi sesetengah orang...atau mungkin mind-set aku tak setting abis lagi...

~huussh...

1 ulasan:

Ateey berkata...

insyaallah bleh jawab pny..

''Punca utama seseorang tidak mencapai kejayaan adalah kerana TAKUT KEPADA KEGAGALAN''

so don't afraid of the darK! huhu.

biTtaufiQ wAnnajah!!