Khamis, Oktober 09, 2008

Banyaknye cuti...


Mungkin sebahagian ramai suka yang amat pabila dapat cuti...
Memang best ar lepas cuti raya seminggu++.. di added dengan cuti PMR 9 hari gak...
nasib baik la ada alam persekolahan baina cuti tu...
kekadang aku memang suka yang teramat tika cuti muncul dalam surat yang disain oleh Mlmh Ain...sebab cuti aku leh lepak dari benda-benda study ni walaupun dalam surat tu tercatat "diharap cuti ni dapat diisi dengan ulangkaji pelajaran untuk persediaan menghadapi peperiksaan akhir tahun...lagi-lagi fizik & +math ...Huusshh~ 'ngelaban' tol...Leh gi raya dengan syawal yang masih berbaki ni...tapi kekadang gak aku cuak gak cuti bebyk ni...aku selalunya terbyk buang masa...almaklumlah diriku ni yang agak berat dirinya untuk bergerak melakukan sesuatu yang lebih aula...berat badan gue tak berat...yan lagi berat dari guer...Bak cuti yang lepas...guer rasa byk terbuang masa dengan benda2 yang tak penting tapi seronok...dan tentunya diriku bukanlah tergolong dalam golongan manusia yang cemerlang yang fokus melakukan kerja yang lebih penting dan aula walaupun tak seronok...biasa ar..manusia...nak enjoy je...walaupun ade keenjoyan yang lebih smart.

Cuti...cuti...cuti...tp cuti ku kali ni telah ku rancang untuk gi konvoi raya,futsal,study group dll yang mgkn berfaedah bagiku...harap ada barakah dan keREDHAan...doa-doakanlah...

Tiada ulasan: